En images : la PASSEM était au Pays Basque ce week-end

Les élus de la Communauté d’Agglomération Pays Basque ont participé ce samedi 4 mai à la PASSEM, une course-relais de 1100 km qui vise à récolter des fonds en soutien à la langue et la culture occitanes.

Orrialde honetan

Ce samedi 4 mai aux environs de 9h, Antton Curutcharry, Vice-président en charge de la politique linguistique, a pris le relais de la PASSEM 2024, à Arancou, en présence des élus d’Arancou, Bergouey-Viellenave et Came.

Cette grande course solidaire, créée en 2018 par l'association Ligams, a pour but de récolter des fonds pour financer les projets visant à favoriser la transmission de l'occitan. En signe de son soutien, la Communauté d’Agglomération Pays Basque avait acheté le kilomètre 852.

Une course festive et populaire

Pendant 6 jours et 5 nuits, des centaines de participants ont parcouru sans interruption un périple de près de 1100 kilomètres pour soutenir la transmission et la valorisation de la langue occitane.

Durant la course, un témoin symbolisant la « Lenga de Noste » est transmis de main en main à chaque kilomètre. Il contient un message tenu secret jusqu’à l’arrivée qui avait lieu à Mont-de-Marsan cette année.

► La Communauté Pays Basque soutient également la PASSEM! dans le cadre de l’Appel à projets « De cap tau monde ! » qui subventionne les projets de transmission et de diffusion de la langue occitane gasconne.

-----

En imatges : la PASSEM au País Basco la dimenjada passada

Los elegits de la Comunautat d’Aglomeracion País Basco que participèn dissabte 4 de mai passat a la PASSEM, ua corruda-relai de 1100 quilomètres qui a per prètzhèit d’amassar moneda en sostien a la lenga e la cultura occitanas.

Dissabte 4 de mai passat, de cap a 9 òras deu matin, Antton Curutcharry, Vice president en carga de la politica lingüistica, que prenо́ lo relais de la PASSEM de 2024, a Aranco, en preséncia deus elegits d’Aranco, de Bergüei e Vièlanava e de Came. 
Aquera grana corruda solidària, creada en 2018 per l’associacion Ligams, qu’a per prètzhèit d’amassar moneda entà finançar los projèctes qui favorizan la transmission de l’occitan. En sostien, la Comunautat d’Aglomeracion País Basco qu’avèva crompat lo quilomètre 852. 

Ua corruda hestiva e populara

Pendent 6 jorns e 5 nueits, centenats de participants que trauquèn shens estanc cap a 1100 quilomètres entà sostiéner la transmission e la valorizacion de la lenga occitana. 

Pendent la corruda, un testimòni simbolizant la « Lenga de Noste » qu’es transmetut de man en man a cada quilomètre. Que i cab un messatge guardat secret dinc a l’arribada qui’s tienè augan au Mont. 

►La Comunautat País Basco que sostien tanben la PASSEM dens l’encastre de l’Aperet a projèctes « De cap tau monde ! » qui subenciona los projèctes de transmission e de difusion de la lenga occitana gascona. 

Actualités ArtikuluakActualitats

Agenda Agenda Agenda