Escòla Superiora d’Art País Basco

ESA Pays Basque

Vaduda de l’apariada de l’Escòla Superiora d’Art de las Rocalhas e de l’Escòla d’Art de la Comunautat d’Aglomeracion País Basco – l’Escòla Superiora d’Art País Basco (ESAPB) qu’es un servici de la Comunautat d’Aglomeracion País Basco. Aqueth establiment public que perpausa formacions reconegudas peu hialat Nacionau de l’ensenhament artistic superior :

- Diplòma Nacionau d’Art (opcion Art), 1èr cicle nivèu licéncia qui permet l’inscripcion deus estudiants dens un cursus de LMD (Licéncia - Màster- Doctorat)

- Classa preparatòria aus concors de las escòlas superioras d’art

- MANAA (Mesa a Nivèu en Arts Aplicadas)

L’ESAPB qu’es subvencionada peu Ministèri de la Cultura e de la Comunicacion e la Comunautat d’Aglomeracion País Basco.

L’ESAPB que hè los sons ensenhaments sus tres lòcs, la Villa de las Rocalhas e la Bugaderia de Biàrritz e la Ciutat de las Arts de Baiona.