La Passem!, course-relais en faveur de l'occitan gascon, arrive au Pays Basque

La Passem! 2024, course-relais qui vise à récolter des fonds en soutien à la langue et la culture occitanes, traversera le Pays de Bidache le 4 mai prochain.

Orrialde honetan

Pendant 6 jours et 5 nuits, des centaines de participants vont bientôt parcourir sans interruption un périple de près de 1100 kilomètres pour soutenir la transmission et la valorisation de la langue occitane. Pour sa troisième édition la PASSEM!, grande course solidaire créée en 2018 par l'association Ligams, partira de Tarbes ce 30 avril.

Durant la course, un témoin symbolisant la « Lenga de Noste » sera transmis de main en main à chaque kilomètre. Il contient un message tenu secret jusqu’à l’arrivée dimanche.

Le samedi 4 mai, les coureurs gagneront le Pays de Bidache, traversant Arancou, Bergouey-Viellenave, Sames et Guiche - avec concerts et animations à l’église de Sames et à Arancou -, avant l’arrivée à Mont-de-Marsan le 5 mai.

La Communauté Pays Basque soutient la PASSEM! dans le cadre de l’Appel à projets « De cap tau monde ! » qui subventionne les projets de transmission et de diffusion de la langue occitane gasconne. Elle a également acheté le kilomètre 852 de cette troisième édition.

----

La Passem!, corsa-relai en favor de l'occitan gascon, qu'arriba au País Basco 

La Passem! 2024, corsa-relai qui a per mira de recoltar hons en sostien a la lenga e la cultura occitanas, que traversarà lo País de Bidaishe lo 4 de mai qui arriba.

Pendent 6 dias e 5 nueits, centenats de participants que van bèthlèu córrer shens paus ni cès un periple de cap a 1100 quilomètres entà sostiéner la transmission e la valorizacion de la lenga occitana. Entà la soa tresau edicion la PASSEM!, grana corsa solidària creada en 2018 per l'associacion Ligams, que partirà de Tarba aqueth 30 d'abriu.

Pendent la corsa, un testimòni simbolizant la « Lenga de Noste » que serà transmetut de man en man a cada quilomètre. Que contien un messatge tienut secret dinc a l'arribada dimenge.

Lo dissabte 4 de mai, los corredors que ganharàn lo País de Bidaishe, traucant Aranco, Berguei e Vièlanava, Samas, e Guishe - dab concèrts e animacions a la glèisa de Samas e a Aranco -, abans l'arribada au Mont de Marçan lo 5 de mai.

La Comunautat País Basco que sostien la PASSEM! dens l'encastre de l'Aperet a projèctes « De cap tau monde ! » qui subvenciona los projèctes de transmission e de difusion de la lenga occitana gascona. Qu'a tanben crompat lo quilomètre 852 d'aquera tresau edicion.

Actualités ArtikuluakActualitats

Agenda Agenda Agenda